Zeilmaatje/ schipper gezocht

• Kirsten van Lierop

Vorig jaar heb ik in Friesland leren zeilen op een Valk en ben daar besmet geraakt met de zeilsport. Deze zomer haal ik in Stellendam mijn CWO 2 op een kajuitboot; Jeaneau 32. Helaas zijn er weinig mensen in mijn omgeving die dezelfde passie delen.

Daarom ben ik op zoek naar een zeilmaatje/ schipper, man of vrouw tussen de 25 en 35 jaar om in het midden of westen van Nederland te zeilen. Ik wil graag meer ervaring opdoen en mijn mogelijkheden binnen de zeilsport verkennen.

Wie vindt het leuk om met mij te gaan zeilen? Ik ben zelf 27, woon in Tilburg en ben momenteel werkzaam als teammanager in Rotterdam.

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Groeten, Kirsten

• Jan Alzheimerstartpagina

Lijkt me leuk. Heb pas mijn CWOzz2 gehaald en volgend jaar ga ik voor CWOZZ3. Mail me maar sailingout@gmail.com. Groet..Jan

• C. Wassenaar

Hallo Kirsten,

Ik ben op zoek naar iemand die me assisteert met het geven van trainingen op mijn zeiljacht. Ik ben leraar aan een zeevaartschool en heb de afgelopen jaren als kapitein op grotere zeilschepen gevaren wereldwijd.

Het komende seizoen ga ik met mijn jacht (36') vanuit Monnickendam trainingen manoeuvreren, radar, zeiltheorie en astronavigatie geven. Eigenlijk vooral omdat ik het leuk vind en zo een beetje de kosten van de hobby kan drukken.

Als je een aantal keer met zo'n cursus wilt meevaren om ervaring op te doen en op termijn geïnteresseerd bent om een cursus (dames aan het roer) te leiden zou ik zeer geholpen zijn.

Ik hoor het graag,

Vriendelijke groet,

C. Wassenaar

• Wim In 't Veld

Hoi Kirsten,

ik zag zojuist jouw oproep en het lijkt me een prachtige kans, niet alleen om jou te helpen, maar omdat ik nog altijd heimwee heb naar de tijd dat ik zelf zeilles kon geven!! Ben behoorlijk ervaren in zeilen en motorbootvaren en heb indertijd ook probleemloos mijn vaarbewijs gehaald, toen geruime tijd geleden men voor het eerst examen hiervoor kon doen.

Helaas heb ik door veranderde omstandigheden lange tijd niet (regelmatig) meer kunnen varen en hoop daar nu verandering in te brengen.

Zo overweeg ik momenteel om de cursus/ opleiding voor de kust en binnenvaart te gaan doen.

met vriendelijk groet,

Wim In 't Veld

• W. In 't Veld

Sorry C. Wassenaar,

maar ik zag uw oproep aan Kirsten en vergiste me in de afzender.

De brief is echter wel aan uw adres gericht!!

Dus als u nog iemand zoekt….

Met vriendelijke groet,

W. In 't Veld

• Serge

Hey,

Ik zeil van mijn 12 (nu 33) kleinzeilerij, ook een jachtje gehad 30Ft en gereonveerd.

Zeilen is mijn passie , als ik je wat kan bijleren of tips over onderhoud.

Laat maar weten wanneer het past een dagje te zeilen.

Groeten

• joop74

Ik woon in amsterdam en heb veel zeilervaring. Zelf zeilboot gehad.

• Frank

Hallo beste zeil lief hebbers.

Ik man 60jr. met veel vrije tijd en sportief , ben op zoek naar leuk en gezellig Zeil maatje,met wat ervaring,dit voor Kajuit zeiljacht(je) 26 ft, met inboard motor.

Dit ook evt.voor Weekend(en), vervoer is te regelen indien gewenst.

Omgeving Zeeland ( Zeeuwse wateren) , mijn wens is om regelmatig te varen en te (moet nog ) leren, en later vaar gebied uit te breiden..

Ligplaats Wolphaartsdijk / Veerse meer = +/_ 13km van Goes.

Hoop U/je te horen.

Vr.Groet ;)

• Tom nijenhuis

Hallo schippers

Ik ben op zoek naar 3 schippers, /zeilmaatjes om mijn 47 jeuanneua Sun Kiss nog deze maand vanuit faro terug te zeilen.

wil volgend jaar schippers inzetten om te charteren,en verhuren als tegenprestatie,wel uiteraard

als het tot een leuke samenwerking komt

met vriendelijke groet Tom Nijenhuis

Ps.

Vind het makkelijker om te bellen i.p.v mailen

0621428686

• Tom nijenhuis

ik loop al jaren met het plan ,mijn schip tegenkost prijs in te zetten

om juist mensen te leren kennen zoals jij

gr Tom