een paar vragen

• Sindbad

Mijn Heavy Metal vordert gestaag; ik ben onder meer nog op zoek naar een gever die nog past bij mijn oude (1983) VDO dieptemeter (iemand een tip?).

Nieuwe dieptemeter betekent ook een nieuwe klok, en dat past niet bij mijn andere nog goed werkende VDO-meters ben ik bang (design-mannetje he…)

Iemand een idee hoe ik de antennekabel van de GPS (MLR) kan verlengen? Kan en mag dat straffeloos?

• BJ

Als je de frequentie van de oude VDO gever weet en de lengte van de kabel kan je een eind komen. Marktplaats doet vaak wonderen ;) De antennekabel van een GPS kun je ‘straffeloos’ verlengen als je het maar zorgvuldig doet. Dus een stuk kabel met de juiste impedantie gebruiken en bijpassende (BNC) connectors.

• Beneteau

Hoi,

Ik haal v/h voorjaar m`n vdo windset eraf, heb je hier belangstelling bij?

Misschien handig voor onderdelen?

Groet,

• Sindbad

Hoi; beetje laat met mijn reactie (was je aanbod even vergeten), maar in principe heb ik wel belangstelling; je weet maar nooit wanneer er weer eens iets stuk gaat….

Laat meer weer even van je horen; evt via pieterlofversapestaartjexs4all.nl

groet

Pieter

• Sindbad

Hee Beneteau;

geldt je aanbod nog….?

groet

Pieter

• marksvrijheid

ik heb geloof ik nog ergens een diepte gever van vdo… en met mijn diepgang van 90 cm ga ik m ook niet gebruiken, moet even zoeken, weet het niet zeker

• Sindbad

Hee Mark;

dank je, maar niet doen hoor; mijn windset gever geeft problemen lijkt het. De dieptemeter heb ik vervangen door een nieuwe.