Reisverslagen in pocketboek omzetten

• Gert-Jan

Hallo watersportlui,

Je vaart wat je schrijft eens in je logboek en voor je het weet heb je een goed gevulde website van al je beleefde avonturen. Nu ben ik eigenlijk zover dat ik een en ander wel eens in een soort boekvorm wil gieten.

Heeft iemand ervaring hiermee? Het hoeft niet op een al te dure manier, maar iets in de vorm van een leuke pocket lijkt mij heel leuk. Oh ja en ook iets van een verzamelsite van reisverslagen lijkt mij leuk om op terug te vinden te zijn.

Wetende dat er zeilers zijn die veel verder en meer zeilen, moet ik wel zeggen dat het om bescheiden zeiltochtjes gaan.

Anyway ben benieuwd naar jullie reactie.

Met vriendelijke zeilgroet,

Gert-Jan

(Onder het mom van verkapte reklame hier dan mij url www.venemasailing.nl)

• Alex

Je kunt gewoon naar een plaatselijke boekbinder/ drukkerij toestappen en je verhalen in laten bundelen in de vorm die je wilt.

• Alex

Oh ja, om eerlijk te zijn vind ik je verhalen weinig interessant. Zeker niet omdat het gaat om tochtjes in NL, maar de manier van schrijven is niet boeiend. Het zijn meer verslagjes die wellicht leuk zijn om terug te lezen voor degenen die erbij waren, maar niet voor buitenstaanders. Maar ja, dat is mijn bescheiden mening. Blijf vooral schrijven.

• Sindbad

Ik weet dat er via internet een uitgeverij te vinden moet zijn die dat doet; binden wat je maar wilt voor weinig geld. Mensen (belangstellenden) kunnen via internet bestellen, wordt dan gebonden en binnen paar dagen aan huis geleverd, dus je hebt geen vooraad oid.

Weet alleen even niet meer hoe en wat.

Ik ben het wel met Alex eens; leuke verhalen maar vooral voor vrienden en familie, niet zozeer “echt ISBN-leesvoer”.

Maar veel succes gewenst.

Pieter

• raptor

in NL zitten duizenden schrijvers die booeken schrijven. Ongeveer 1-duizendste van de aangeboden scripten wordt ook uitgegeven waarvan ongeveer 1% een 2e druk haalt.

Pieter

• freebird

Nou, laat ik dan een echt antwoord geven : http://www.lulu.com/en/products/

Heb een eindproduct gezien, prima.

Vooral blijven schrijven en die duizenden die al schrijven; dat zouden meer mensen moeten doen. Krijgt de dokter het minder druk (van je af schrijven), je gaat dan ook meer lezen en dat is weer goed voor de leesbaarheid op forums zoals deze.

Groet,

Jaap

• Marc

Wat je zoekt is :

http://www.lulu.com/nl

Daar kan je je boek uitgeven en 1 of 100 exemplaren, 't maakt niet uit.

Sommige boeken worden zelfs heel veel besteld!

Je hebt in ieder geval voor de prijs van een boek in de winkel, een professionele uitgave van je eigen boek, iets dat je anders honderden, zo niet duizenden euro's zou kosten.

succes .

• freebird

;-) Dat zeg ik! de Gamma uh Lulu….

• Gert-Jan

Hallo Allemaal,

Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik heb wel wat aan de site lulu. Ga het hier maar eens proberen. Het is inderdaad niet echt isbn leesvoer, maar voor de bekenden van mij is het leuk om nog eens na te lezen.

Thanks en zeilse nog dit seizoen.

Met vriendellijke watersportgroet,

Gert-Jan