Zeilles / kamp voor de hele familie

• Bart de Vries

Hallo allemaal,

ik zou graag willen weten of er ergens zeilkampen worden georganiseerd voor families… Ouders en kinderen die apart dan wel gecombineerd les krijgen?

• erik

zie www.ulepanne.nl Een zeilschool in Balk/ Friesland Ik heb daar vroeger zeilles gegeven en dat beviel me toen uitstekend. Leuke zeilschool met ontspannen sfeer voor het hele gezin.

• Bart de Vries

Erik bedankt!

In principe precies wat ik zocht. Nadeel is dat er een aardige prijs aan verbonden lijkt te zijn (op zich wel te verklaren). Wij zijn echter een gezin met twee eigen en drie pleegkinderen hetgeen betekent dat de financiele kant ook wel een rol speelt…;)

Vooralsnog heb ik meteen informatie bij ze ingewonnen want zoals gezegd… het is precies wat ik zocht. Als iemand nog andere locaties/scholen kent dan hoor ik het graag!

Gr. Bart

• erik

Graag gedaan. Zeilen is nu eenmaal geen goedkope bezigheid. Relatief gezien, zijn het gematigde prijzen i.v.t. het gebodene. Kinderen zijn ook vaak heel enthousiast en mede daardoor ook de ouders. Maar ja, ik begrijp je punt wat betreft kosten. Veel plezier!