Hallo,
Weet iemand een adres waar ik voor een leuke prijs schuimvinyl kan kopen?
Heb wel wat gevonden op internet maar om nou voor 500 euro vinyl in m`n boot (27ft) te plakken gaat me wat te ver.
Bedankt voor een antwoord.
In een serieuze behangzaak kunnen ze het voor je bestellen, Tot nu toe heb ik prijzen gezien van € 10,00 tot € 12,50 per meter (1 meter breed). Bij de ene winkel ging het per rol, bij de andere wilden ze het ook per meter leveren. De rollen waren 25 en 40 meter.
Niet echt goedkoop maar het spul leek me kwalitatief wel in orde.
jta, echt pruimentijd dus….. en wat ik nog aan mn bootje moet doen? daar denk ik maar even niet aan… hele schip schuren, de hele boot lakken, boeg repareren (kwam een stukje plastik met mast tegen :-) ) en eindelijk eens mijn webastokachel inbouwen….. en oja, een nieuwe huik maken, heeft iemand nog een goede industriele naaimachine te leen? en ik ben vast nog wat vergeten…
Hee mopperaars…. Ik ben vandaag nog even bij de oude dame wezen kijken. Moest een paar dieselleidingen vervangen, en zo is er een hele lijst met dingen. Veel lakwerk. Lieren mee naar huis genomen om te smeren. Lierenvet op de boot laten liggen….Genua meegenomen, moet gerepareerd.
En zo sleep je spullen heen en weer.
Helaas nadert het einde van het jaar, zoals gebruikelijk, met de nodige administratie (wurgcontracten met verzekeraars, ik zal u er niet mee vermoeien). Zit nu met smeerhanden op de laptop mijn huiswerk uit te stellen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?