Van posting ‘zeiljachtje gezocht’ naar posting ‘zeiljachtje gekocht’ naar liever niet gezonken!
Durf ik dit? Ja, nee, ja, nee, ja toch maar wel!
Omdat ik vroeger wel heel veel gesurfd en een beetje gezeild heb, maar nog nooit met een grotere boot ( 31 voet is voor mij een grotere boot:-) heb gezeild ben ik op zoek naar iemand die een paar dagen met me mee wil.
Het idee is als volgt:
Ben je een ervaren zeiler en heb je zin in een weekendje ( of een paar dagen door de week ) varen op de middellandse zee. Neem dan een vlucht van Eindhoven naar marseille met Ryanair ( heel goedkoop ). Daar pik ik je op en we rijden ca. 30 km naar de boot.
Vervolgens gaan we varen, varen, varen ( en af en toe wellicht een haventje aandoen of voor anker ). We kunnen op de boot overnachten ( er zijn 2 aparte slaaphutten ). Vervolgens varen na één of twee nachten weer terug naar de ligplaats en ik rijd je weer terug naar het vliegveld.
Durf jij dat ook? En nog belangrijker heb je daar zin in!
Zelf ben ik dus man, 46 jaar, heb thuis mijn vrouw en 2 kinderen. En in Fos ligt vanaf 22-8 m'n bootje (Conati 31).
Het lijkt mij voor allebei een hele leuke ervaring, en buiten de vliegreis zijn er geen kosten voor je.
n.b. Ik vind het wel verstandig dat je alleen komt, anders zou ik me al snel het derde wiel aan de wagen voelen.
Ben echt heel benieuwd of hier reacties op komen.