oud zeiljachtje gekocht

• Frank uit Frankrijk

Na mijn vorige posting hier ‘ oud zeiljachtje gezocht’ , met heel veel reacties van jullie ( het forum heeft mij echt goed geholpen ), nu dus de aankoop gedaan. ( teminste nog onder voorbehoud van keuringsrapport ). Over ca. 2 weken heb ik de boot dan echt in bezit, compleet met ligplaats in Fos sur Mer.

Ik ben helemaal blij!

Het is een Conati 31 geworden. Een boot van 9,6m uit 1980 in een hele redelijke staat en met nieuwe zeilen. De romp is behandeld tegen osmose.

Klopt het dat je hier geen foto's kunt plaatsen?).

Als je op internet conati 31 intikt krijg je meerdere hits, maar geen info over de constructeur oid.

Dus mocht iemand iets van deze boot afweten, en evt. vaareigenschappen, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Nu alleen nog maar leren zeilen!

Alvast bedankt voor evt. reacties.

frank

• Erwin K

Gefeliciteerd met je aankoop.

Er staan er een paar te koop zie ik maar verder kan ik ook niet zoveel informatie vinden. Ze zien er erg leuk uit moet ik zeggen.

Veel plezier ermee en laat nog even weten hoe het bevalt….

groeten,

Erwin

PS volgens mij kun je wel foto's plaatsen maar ik weet niet hoe

• Remco M

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

Je kunt plaatjes posten, zie de FAQ

• richard

Frank uit Frankrijk schreef:

> Klopt het dat je hier geen foto's kunt plaatsen?).

Nee hoor, het wordt alleen niet veel gedaan. Onder FAQ boven in het scherm vind je hoe je het moet doen:

< img src=“http://www.locatie foto.gif” >

• richard

Trouwens veel plezier met de ‘nieuwe’ aanwinst.

• Frank uit Frankrijk

Dank voor de felicitaties.

Mijn excuses, maar plaatjes neerzetten vind ik te moeilijk, want dan zou ik eerst de foto's ergens op internet moeten zetten, en daar ben ik het spoor al snel bijster:-(

(gelukkig heeft Richard er minder moeite mee! Bedankt voor het plaatje.

Nou ja, mijn postings dan maar zonder plaatjes.

• Alexander

Hallo Frank,

gefeliciteerd met de aankoop en de ligplaats in Fos.

Schitterende omgeving.

Ook ik ben op zoek naar iets dergelijks en ook hier speelt de combinatie met ligplaats.

Staat hier een First 25 te koop, ook met ligplaats. (Corsica)

Ben nog steeds aan het twijfelen. Is de prijs wel goed etc.

Lex van de Poll

• Frank uit Frankrijk

Dank je Alexander.

Ik zag op marktplaats ook een first 32 van een Nederlander met ligplaats in Port Napoleon ( vlakbij port St. Louis ). Ook bij Fos in de buurt dus. Wellicht iets voor je?

• Alexander

Hallo Frank,

ik zag hem ook, maar ik zoek een boot gekoppelt aan een ligplaats. Is moeilijk hier op Corsica. En ik zoek een niet al te grote boot, zo rond de 8-9 meter. Heb vroeger wel wat gezeild maar dat is lang geleden. De First hier lijkt me wel wat. Maar even een paar weken wachten tot de grote drukte hier over is.

Veel succes met je mogelijke nieuwe aanwinst.

Leuk om eens een tochtje naar Corsica te maken.

Groet,

lex van de Poll

• Frank uit Frankrijk

Sorry, ik dacht dat je ‘gewoon’ in Nederland woonde, en dus niet aan een bepaalde ligplaats gebonden was. Maar begrijp nu dat je op Corsica woont.

Wellicht kunnen we volgend jaar is een weekje van ligplaats ruilen (of vind de capitainerie dat niet goed?).

Moeten we tzt maar eens op terug komen.

Succes met je aankoopbeslissing.