super sanitair

• joep

Elke keer wanneer ik op doorreis naar het Noorden in Enkhuizen kom, is de Buyshaven steeds een gastvrije plek om te liggen. Havenmeester, faciliteiten, prijs en niet te vergeten die schitterende toiletten en douches zijn de toef slagroom op de heerlijke taart die Enkhuizen heet.

Eigenlijk wilde ik niet meer zeggen dan dit.

• freebird

Reclame!

• lekkus

Nou, ik ben daar nu ook al een aantal keer geweest op doorreis naar het zuiden.

Bah wat een klotestek zeg, smerige wc's maandverband op de grond en tegen het plafond. en dat bij de heren. denk dat het net als in frankrijk maar 1x per week word onderhouden.

Vieze vette kleffe happen bij de koffie die zelf meer weg heeft van bilgewater met zure melk.

Nee beste zeilers, beter wegblijven uit deze haven. denk dat ik voortaan lekker in hoorn ga liggen als ik op doorreis ben.

p.s. pas op voor de centjes want de havenmeester is een dief eersteklas.

p.s.2

groet

lekkus, uw aller havencontroleur

• Beus

Als jullie een keer echt lekker willen douchen moet je naar de inter marina Ketelhaven komen. OK het ziet er aan de buitenkant misschien erg sober uit die “container” maar de douches zijn niet te evenaren.

Nou ja, die van Schokkerhaven komen in de buurt. Overigens zijn beide genoemde douches gratis en dat is dan weer een groot pluspunt voor mijn kinderen bij het douchen.

Dus heb je tijd kom eens een keer het Ketelmeer op. Ook flink wat ruimte om te ankeren (ook beschut) en vrij aan te leggen.

• joep

Toch vreemd dat sommigen zo raar reageren op een positief bericht. Ik zou dus reclame maken door van mijn goede ervaringen te berichten. Jongens laat je eens nakijken.

• sietje

Ik wil graag douchen in de koninklijke van Muiden, echt een feestje!!

• Sven Heesterman

Jachthaven Stellendam!

Daar zijn geen douches beschikbaar…

Je moet het doen met een complete en heel erg mooie badkamer!

• Sindbad

sietje schreef:

>

> Ik wil graag douchen in de koninklijke van Muiden, echt een

> feestje!!

Wij hebben daar vorig jaar heftig ruzie gemaakt met de havenmeester….. Mij zie je daar niet meer.

• marksvrijheid

hee dokter drijf je weer?

• Sindbad

Neuh, integendeel…. net terug uit de bush van Donker Afrika. Boot nog niet gezien. Wel de rekening voor de ligplaats van 2009.

Zaterdag weer even klussen hoop ik.

Alles goed bij jou?