Zeilsters zoekt zeilmaatje

• Louisa

Ik ben niet in het bezit van een eigen zeilboot, maar zou graag eens bij iemand (met zeilboot) willen opstappen.

Heb weinig (alles bij elkaar 4 weekjes) zeilervaring maar ik ben leergierig en besmet met het virus.

Ik ben een leuke spontane, zelfstandige, vlotte jonge vrouw van 50 jaar, woonachtig in de direkte opgeving van Rotterdam en in het bezit van eigen vervoer.

Ik wacht in spanning op jullie reacties.

Zeilgroetjes,

Louisa

• joep

En mijn boot ligt in Drimmelen en wanneer je eens mee wilt varen, dan ben je altijd welkom. Een eis is er wel: je moet een niet rookster zijn

• Louisa

Hallo Joep,

Heb er wel zn om een mee te vatren. Drimmelen goed te doen vanuit Rotterdam.

Jou eis is geen probleem.

Hoor graag verder van je.

Zeilgroetjes,

Louisa

• joep

Ik ga morgen naar Delfzijl om mijn boot naar Drimmelen terug te varen. Mocht je ergens willen opstappen, dan ben je van harte welkom.

Op mijn E-mail adres kunnen we verder afspreken.

• Louisa

Ergens opstappen is voor mij momenteel niet mogelijk. Heb namelijk een fulltime job.

Wel is het voor mij mogelijk en dagje (weekend) of langer maar dan eerst in overleg.

Om eventueel wat af te spraken heb ik wel jou mail adres nodig!!!

:) vriendelijke groet

• Louisa

Denk kan alleen over jou mail adres beschikken als jij dat hier neer zet op dit prikbord.

• joep

Wanneer je dubbelklikt op mijn naam, dan word je meteen doorverbonden.

• willem

Louisa ik ga komend weekend de boot weer een uit proberen op heb brielsemeer. Dus als je zin hebt er is altijd plaats aan boord! grt Willem.

• Louisa

Lijkt mij gezellig Willem. Heb een berichtje verzonden naar jou emailadres kunnen we eventueel verder de details bespreken.

Hoor graag van jou.

Zeilgroetjes,

Louisa

• Sindbad

:)

Horen we maandag even hoe dit afloopt…?