Wie zeilt waar naar toe?

• Kaptein iglo

Net als vorig jaar is het wel leuk om te kijken wie waar naar toe wil zeilen en of je dat ook inderdaad heb gehaald. Ons doel is Plopsaland. (Nieuwpoort) Groet K.I.

• Sindbad

Kaptein iglo schreef:

> Ons doel is Plopsaland. (Nieuwpoort) Groet K.I.

Dat wordt dan weer matten met Ploppie….

Wij gaan naar Zambia. Oude bekenden opzoeken (voorzover ze nog leven…). En niet met de boot dus.

• philip

wij gaan naar Honfleur, mits de wind en het weer het toelaat

• schieper

Wij gaan een 5e poging wagen om in Engeland aan te komen!

• KptnPlp

Deze kapitein zit morgen in Svendborg en alle Ø-en daar in de buurt. En over drie weken zit ik op Casco Bay en weer twee weken later zit ik op de Solent. Daarna weet ik het nog niet zeker. Mogelijk naar Ierland (EK) of anders het NK hier te lande.

• paulus

Wij de tweede. De eerste ‘Raid on Lowestoft’ is overigens prima gelukt. Dit jaar als het weer het toelaat Southwold en afzakkend zo diep mogelijk de rivieren in.

• popeye

Bootje op de trailer, achter de auto en naar Friesland (Tjeukemeer)

• Evert Jan

We blijven weer lekker op het IJsselmeer. :-) Wel de laatste week van juli waarschijnlijk 1 dagje terschelling. De komende twee weken weer iets verder van Monnickendam vandaan. Deze week lekker wat wind. Misschien nog even naar texel dan.

Evert Jan

• joep

Ik zeil van de week mijn boot weer terug naar Drimmelen vanuit Delfzijl

• h.h.

Ik wil al best een tijd van aruba naar curacoe zeilen, een rotstuk ,stroom tegen en wind vrijwel ook altijd (n/o passaat),alleen vind ik het niet leuk en met twee heel kleine kinderen en vrouw die niet echt wil zie ik er wat tegenop mischien iemand een idee hoe te overtuigen zonder een knuppel?