Welke vrouw zeilt mee naar NWSpanje

• karel

Ik, ervaren in het zeezeilen, zoek een jeugdige vrouw die met mij wil meevaren naar bijvoorbeeld NWSpanje, deze zomer. Daar in dat supermooie fjordengebied een tijdje met de boot rondzwerven en dan weer terug. Totaal 4 a 6 weken. Met nautische, muzikale, romantische, spirituele, culturele en vele andere hoogtepunten. Natuurlijk niet allemaal rozengeur en manenschijn want we zullen ook wel eens moeten afzien als het tegenzit: de natuur laat zich niet dwingen. Maar avontuurlijk zal het zeker zijn en we krijgen begeleiding van dolfijnen, dat weet ik nu al.

Dit wil ik graag. Mocht je dit te ver weg vinden dan zijn andere dichterbijere bestemmingen vanzelfsprekend ook mogelijk. En je hoeft niet persé al te kunnen zeilen, ik kan je onderweg veel leren…

Als je een beetje sportief bent en beschikt over flexibiliteit en doorzettingsvermogen, mail me dan. Zéker als je bovendien geen smetvrees hebt en niet houdt van trendy gedoe. Voordat we aan de reis beginnen zullen we hier op het IJsselmeer al wat varen om elkaar af te tasten en te verkennen.

• Sindbad

Sjonge. Dat klinkt me toch wel een potje romantisch Karel…. Zulke postings krijgen we hier niet vaak (genoeg); houd ons op de hoogte. :)

• Paulus

Nou, Karel, het loopt geen storm… misschien dat de zeilende dames zo hun bedenkingen hebben over dat ‘elkaar aftasten op het IJsselmeer’? :D

karel schreef:

Voordat we aan de reis beginnen zullen we hier op het

> IJsselmeer al wat varen om elkaar af te tasten en te verkennen.

• otto

Moet je voor het mooiste Fjordengebied niet i.p.v. naar Spanje naar Noorwegen?

• popeye

Mijn schoonmoeder is nog beschikbaar, die wil graag mee (kan goed koken)

• richard

popeye schreef:

>

> Mijn schoonmoeder is nog beschikbaar, die wil graag mee (kan

> goed koken)

Die kan dan meteen worden afgezet op Terschelling.

• marksvrijheid

ik vind deze quote ook wel aardig : En je hoeft niet persé al te kunnen zeilen, ik kan je onderweg veel leren… mmmm hoe jeugdig is onze Karel eigenlijk zelf? Beste kijkbuiskinderen, mijnheer de uil en ik vinden dit maar discutabel mmmm

• Paulus

Enne… Karel, tip: Vrouwen, en zéker de zeilende exemplaren, willen altijd weten-hoe-het-zit…. En terecht… Dus zal je aan dit oergezellige en veilige forum wat meer details over jezelf moeten prijsgeven….

Nog een tip: In het blad ‘zeilen’ staat een (voor abonnees gratis) advertentierubriek, juist ook voor zeilmaatjes. En reken maar dat de vriendinnen en echtgenotes van al die suffe plassenzeilers hier dat blad lezen… en dat die misschien best eens het grote water willen aftasten met een ervaren zeezeiler, je weet maar nooit. :D

Waarschijnlijk bereik je dan (en da's dan weer serieus bedoeld) een breder publiek!

Je zeilkabouter…