USB hybrid TV stick

• BerT

Als je hier je digitenne decoder op aansluit heb je dan digitenne op je laptop?

Welke techneut weet dit?

http://www.aldi.nl//OFFER_NL_SA/OFFER_22/OFF03.SHTML

• ZeilDude

Lijkt me niet. Het is of-of. Of je decoder, of de USB stick. Er zijn ook decoders met een USB uitgang die je driect op laptop kunt aansluiten.

• kptnPlp

Dat gezeur over DVB-T weer. Is het nou zo moeilijk een paar dagen te gaan zeilen zonder TV? Lekker genieten van de natuur, de rust en de geluiden van vogels en vissen?

Ik snap het niet. Blijf dan lekker thuis bij de TV, de chips, de herrie, het voetballen, de buren. Ik erger me groen en geel als er weer zo'n kassie of zelfs een complete 600 watt diskotheek door de Biesbos staat te toeteren. Geluid draagt erg ver over water.

• Paulus

Heee, Plop, blij dat er hier nog een medestander is… ging dit forumpje niet over ZEILEN…? De zon in de zee zien zakken? De ziedende zuidwester trotseren? OK en dan ook evt ook over hoe je de saildrive van je dieseltje repareert, hoewel het natuurlijk van kakakter getuigt elkaar de beste adresjes voor vaarbomen en verhaallijnen toe te spelen… Ik snap werkelijk niet waar jullie de tijd en de ZIN vandaan halen om op je boot te gaan zitten en de tillefisie aan te zetten enzo… Maar goed, ben ouwe neuzelkabouter… Wa'k zeggen wou: Zet dat ding uit, of nog beter, @!#$ hem overboord (niet in de biesbos trouwens) en je zult merken dat je weer iets BELEEFT/HOORT/RUIKT en zo… Amen.

Afgelopen weekend meegevaren op een oldtimer zonder één klokje… zat niet eens een dieptemeter op… en weer eens ervaren hoe lekker dat is… Je KAN niet anders dan op je gevoel zeilen en waar ging het ook weer over? WAT was er ook weer zo ontspannend op zo'n zeiltobbe? Heette dat niet het samenspel met de elementen ofzo?

• Paulus

Heeee, grappig Helma… iets overboordflikkeren (en zeker als het om een TV gaat) is toch algemeen beschaafd zeemansnederlands??? Is het echt zo dat je komjoeter het woord fl**keren automatisch censureert???? Zie dit voor het eerst in mijn vorige stukkie…Paulus schreef:

>

> Heee, Plop, blij dat er hier nog een medestander is… ging

> dit forumpje niet over ZEILEN…? De zon in de zee zien

> zakken? De ziedende zuidwester trotseren? OK en dan ook evt

> ook over hoe je de saildrive van je dieseltje repareert,

> hoewel het natuurlijk van kakakter getuigt elkaar de beste

> adresjes voor vaarbomen en verhaallijnen toe te spelen… Ik

> snap werkelijk niet waar jullie de tijd en de ZIN vandaan

> halen om op je boot te gaan zitten en de tillefisie aan te

> zetten enzo… Maar goed, ben ouwe neuzelkabouter… Wa'k

> zeggen wou: Zet dat ding uit, of nog beter, @!#$ hem

> overboord (niet in de biesbos trouwens) en je zult merken dat

> je weer iets BELEEFT/HOORT/RUIKT en zo… Amen.

>

> Afgelopen weekend meegevaren op een oldtimer zonder één

> klokje… zat niet eens een dieptemeter op… en weer eens

> ervaren hoe lekker dat is… Je KAN niet anders dan op je

> gevoel zeilen en waar ging het ook weer over? WAT was er ook

> weer zo ontspannend op zo'n zeiltobbe? Heette dat niet het

> samenspel met de elementen ofzo?

• Skipper

Je gaat zeker ook nog op je loopfiets naar je werk!!

• Bob

Hé stelletje dronken amateur watersporters, rechts orthodoxe Amish zeilers en andere CDA-klootviolen, gun een ander ook wat. Kan niemand zich voorstellen dat je het weerpraatje niet wilt missen of een voetbalwedstrijd (n.b. ik hou niet van voetballen)? Ik noem maar wat. Maar exclusief voor BerT wil ik laten weten dat ik net via eBay een DVBT dongle en antenne heb aangeschaft inclusief verzendkosten voor slechts 18 eurietjes. http://cgi.ebay.nl/USB-TV-Stemmer-DVBT-DVB-T-De-Laptop-Antenne-Dongle_W0QQitemZ280232113998QQihZ018QQcategoryZ175QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Ik heb m nog niet in huis en weet niet of het wat wordt, maar je kunt er ook geen buil aan vallen.

En wie weet heb ik nog trek in die boot van je, alleen jammer dat je er geen windvaanstuurinrichting op hebt zitten.

Succes

• BerT

Hallo extremistische boy's! Denk eens buiten je box. Er zijn ook mensen die op een boot wonen, zonder kabel tv etc.

Enne Bob, Sven heeft mooie windvaanstuurinrichtingen. Die krijg je dan van mij er bij!

• bon

Ik zag net een folder van de MediaMarkt. Daar werd zo'n TV-pikkie aangeboden voor 39 euro, of gratis bij aanschaf van een laptop.

Grijp je kans…!!!

• marksvrijheid

ik negeer.. ik negeer.. ik negeer.. ik negeer.. ik negeer.. mijn nieuwe mantra :)