Zeilinstructeurs gezocht

• Juventa

Juventa is voor het seizoen van 2008 weer opzoek naar nieuwe, enthousiaste en gemotiveerde zeilinstructeurs voor onze locaties in Zeeland (Port Zélande en Veerse Meer) en Friesland (Sneek).

Als zeilinstucteur begeleid je onder meer diverse bedrijfsgroepen, schoolgroepen en weekendgriepen tijdens hun eerste ervaring met de zeilsport.

Jij bent:

Flexibel, ethousiast en initiatiefrijk;

Een Teamworker

Gastvrij en servicegericht

Stressbestendig

Sportief

Jij beschikt over:

Enthousiasme en passie voor zeilen

Ervaring in het lesgeven zeilen

Geen 9 tot 5 mentaliteit

CWO-diploma’s of voldoende zeilervaring om als schipper te kunnen fungeren

Bij voorkeur rijbewijs B

Wij bieden jou:

Salaris en/of onkostenvergoeding

Vergoeding van reiskosten

Kost en inwoning op locatie

Goede en leuke werkomgeving!

Herken je jezelf helemaal in de functie en ben je ontzettend enthousiast geworden na het lezen van deze vacature?

Mail dan snel naar michelle@juventa.nl

Of bel 010 455 08 01

• marksvrijheid

de meesten hier hebben al een bootje :) maarre wat betalen jullie voor salaris?

• Max

Ze betalen niet.

Ik heb voor ze gewerkt en het is werkelijkwaar een zooitje daar.

Altijd instructeurs te kort, ze beloven 50 euro + reiskosten, maar ontvangen ho maar.

Ik heb in 2006 voor ze gevaren en ben helmaal klaar met Juventa. Is niet echt een aanrader.

Ik moet nogsteeds geld van ze ontvangen.

Ook veel klanten die daar een zeilarr. geboekt hadden waren erg ontevreden over juventa, slechte organisatie en instructeurs die niet tevreden waren

Gr Max

• kptnPlp

Laat me raden: Ze sturen je zonder enige verzering op pad met onervaren kinderen waarvoor jij dan wel volledig verantwoordelijk bent. Als beloning krijg je niet eens het wettelijke minimumloon. Daar tegenover staat dat ze eisen dat je alle CWO certificaten hebt, tot het instructeursdiploma aan toe. En als je er wat van zegt ben je een zeur, een azijnpisser. Niks nieuws, de meeste zeilscholen zijn vreselijke uitbuiters. En nou gaan ze ook nog spammen!