ervaringen met correct marine -rotterdam

• jac

ik kocht bij deze fa een navigatieprogramma; win chart pro plus met 100 kaarten

Prijs was destijds 2113,83 guldens

gekocht in 1999

Nu heb ik problemen met installeren en fa correct zegt eenvoudig :

Verkoop ik niet meer en zit niet meer in het programma.

Weigert verder nog een poot uit te steken.

Ik vindt het niet '; CORRECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk hieraan als je bij deze fa koopt.

wie heeft ook ervaringen van deze soort ?

jac

• Cor

>Ik vindt het niet '; CORRECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk hieraan als je bij deze fa koopt.<

Ik vindt het niet correct om te hier te klagen en te waarschuwen om iets wat je in de vorige eeuw gekocht hebt en waar je om begrijpelijke reden geen service meer op verleend kan worden. Maar probeer eens: http://www.chartwork.com of Stentec.

Cor

• schieper

Echt scherp geprijsd vind ik ze niet maar ik ben er wel atijd goed geadviseerd. Heb er oa eens een handhald portofoon gekocht. Toen ik die dezelfde dag elders voor ca 25% minder zag, heb ik gebeld. Hebben toen keurig het verschil bijgepast.

• BerT

Ik vind het NIET correct een bedrijf zwart te maken voor iets wat je 9 jaar geleden hebt gekocht.

Voldeed Tsunamis bij jou ook niet?

• willem

ik heb er een keer rond gelopen en er stond een oudere man met de vraag of ze een nieuwe afstands bediening voor z'n stuurautomaat hadden (het jaar ervoor daar gekocht), en die zat ook niet meer in de handel bij ze?? de man in kwestie is zonder resultaat/afstand bediening maar naar engeland gevaren en in de eerste de beste haven zo'n ding gekocht! kort om ik koop er ook niets meer!!!

• marksvrijheid

inderdaad, volgens mij moet dit ook maar in de huisregels, ongefundeerde uitspraken over betrouwbaarheid op basis van een enkele gebruikservaring….

• Cor

Nou wordt het nog gekker, Men koopt iets niet meer bij een zaak omdat ze een ander niet meer kunnen leveren? Volgens mij kom je ook nooit meer bij IKEA ondanks de beste klantvriendelijkheid. :)

Cor

.“Van wat beweerd wordt in de watersport, is 80% waar, 10% is een eigen interpretatie en 10% is naast de waarheid.”

• kptnPlp

Van welke planeet kom jij Jac? Wat ben jij een azijnpisser zeg!

Je hebt het over bijna tien jaar oude rommel. Ga eens ergens anders hardwerkende mensen afzeiken.

• marksvrijheid

stel nogmaals voor in de huisregels te vermelden dat afzeiken hier niet thuis hoort, we mogen van Helma elkaar immers ook niet afzeiken :)

• jac

ik ben gewoon van deze aarde,

Rommel wil ik win chart pro plus ook niet noemen.

Blijft dat ik problemen heb met installeren en dat correct niet helpt

Zou het graag meemaken dat jij 1000 euro,s hebt neergeteld en dat er geen after sales meer bestaat .

Te gek voor woorden.