Ellende na reparatie koelw pompje

• h.h.

En nu maar hopen dat dat sealtje een rvs veertje heeft anders zal die wel niet lang meegaan.

Kan me herinneren dat van mijn penta dat keerringetje rond de 40 euro kosten (is al ff geleden) en die maat was niet standaard helaas.(was niet in nl maar lijkt me sterk dat die daar goedkoper is)

• BJ

Nu staat mij toch vaag bij dat veertjes nooit van RVS zijn omdat het materiaal daar niet geschikt voor is…..

• h.h.

Gelukkig is het nog maar vaag en nu maar hopen dat je het helemaal vergeet scheelt weer onzin typen.

• Sindbad

En dan nu de hoofdprijs: wie was die $#%@^!*&-dealer? Want anders heeft al dit geklaag nog geen doel toch?

• Kaptein iglo

De Yanmardealer uit Maasbommel. Groet K.I.

• BJ

Mwaah…. maar het lucht wel lekker op… :D

• Sindbad

En zo is dat.

• Mick

Gewoon lid worden van Botenwacht International.

www.botenwacht.eu

Je wordt altijd geholpen op lokatie. Ook in de weekenden als alles gesloten is

en ook tijdens het hoogseizoen als iedereen het te druk heeft.

Het mooiste is; Je betaalt alleen de onderdelen.

Ik heb er perfecte ervaringen mee.

Ze hebben mijn vakantie iedergeval gered.

• Eigenbootservice

Ik zou gewoon vermelden wie de dealer was, zodat wij kunnen vragen aan hem wat er aan de hand was.

Kijk eens op www.eigenbootservice.nl Een nieuwe hulp bij pech op het water.voor maar 10 euro per jaar. Hier betaald u niets als u er geen gebruik van maakt . Heeft u pech dan betaald u bij al onze steunpunten 37,50 per uur excl btw.

Alle steunpunten vind u op onze site bij hulp bij pech.

Geen hoog jaar abonnementskosten en administratie kosten.

Geen 150 euro betalen voor de eerste keer als je geen lid bent.

Ook hebben wij een hulp desk, hier kunt u met al uw vragen terecht voor onderhoud en reparatie 0900-5550004 0.80 per minuut

Centraal nummer bij pech 06-187-087-26

Eigenbootservice houd uw hobby betaalbaar