zwaret strepen op romp

• Cor

Gelukkig woon ik ook bovenwinds van de troep. En de Friese boerenlucht heerlijk bij het ontbijt in het zonnetje ergens voor anker.

Cor

• gerard

ik gebruik voor zwarte strepen, de zwarte strepen reiniger van Starbrite, werkt als een speer.Peter schreef:

>

> Lampenolie is ook wel bekend als petroluem of kerosine en is

> een bekend schoonmaakmiddeltje in de industrie. Een andere

> bekende schoonmaaktruuk is dieselolie.

• Cor

Het voordeel van zwarte strepenreinger is dat het de was weinig aantast. Dit doen veel andere middelen wel.Je smeert het vuil dan in de poriën van de celcoat.

Cor

• raptor

Bij vorig huis in de stad waren de tuinmeubels met 14 dagen bedekt met een laag zwart stof. Woon nu 25km van een snelweg en na een winter zijn meubels nog wit. Ook met schilderwerk in de stad wel eens problemen gehad daar er na 14 dagen al zwarte strepen over zaten. Alle 1comp verven krijgen die strepen en ze zijn er na een tijdje niet meer af te krijgen. Alleen 1comp PU houdt zich wat beter met het schoonmaakwerk.

Pieter

• Bart

Dank voor jullie reacties.

Het einige wat ik NIET kan plaatsen is de vermeende oorzaak van de zwarte strepen. Ons schip ligt in het zuivere zonnige zeeland, waar er m.i. nog sparke is van een echte schone lucht…………….

• lugdvilozoov

Wel eens in de buurt van Vlissingen geweest?

• Bart

ik kom daar maar zo min mogelijk. De boot ligt daar ver vandaag.