Vreeken

• erik

Al enige tijd probeer ik in contact te komen met watersportwinkel Vreeken (zie www.vreeken.com ). Ik heb ze (veel) gebeld, gefaxd en gemaild maar steeds geen gehoor.

Is deze zaak failliet ofzo? De hele winter gesloten? Winterslaap? Weet iemand hier iets van?

• Paulus

Dacht ik ook al. Hun winkel in Utrecht is al heel lang gesloten, maar die zat op een onmogelijke plek. Wel een website: http://www.vreeken.com/index.html en een winkel in Loosdrecht.

• erik

Eindelijk contact …. men heeft aansluitproblemen met KPN. De winkel in Utrecht is idd gesloten, die in Loosdrecht niet.

• BJ

De winkel in Utrecht is al jaren weg, te weinig aanloop waarschijnlijk. Maar ja, het Merwedekanaal in Utrecht is nu ook niet het drukst bevaren water.. :D

• raptor

Vreeken in oud loosdrecht was een zeilmaker. Maakte veel zeilen voor vrijheid en 16m2. Ook voor mijn spanker heeft hij in ''68 een zeilenset gemaakt en die was perfect.

Pieter

• BerT

Daar hebben we wat aan.

Vreeken is tijdelijk verhuisd naar de overkant.

Misschien een kink in de kabel.

• gerard

Vreeken watersport is in verband met nieuwbouw verhuisd naar oud loosdrechtsedijk 165, het telefoonnummer is hetzelfde gebleven, echter het werkt nog niet.je hoort een bandje met een mobiel nummer.En nee ze zijn niet de hele winter gesloten, de problemen zijn van de laatste 2 weken omdat er al wel is verhuist maar nog geen nieuwe telefoonlijn ligt, dankzij kpn.

Vreeken verhuist eind van het jaar terug naar hun nieuwe pand.