bootje op de oprit gezet om met pasen te varen. Is blijven staan en nu bedekt met 10cm sneeuw. Wordt hij wel schoon van hoop ik. Maar zeilen?;het moet een hobby blijven en met het klimmen der jaren neemt de bikkeligheid toch wel af..
Pieter
Zaterdag de vallen aan het inscheren geweest. Op een gegeven moment kon ik met min verkleumde vingertjes geen knoopie meer leggen. Zelfs het open trekken van een snapsluiting lukte niet meer. Gisteren wilde ik antifouling smeren, maar ben niet verder gekomen dan 5-10cm sneeuw van de boot te scheppen.
Zaterdag 29/3 te water, gaat zo niet lukken.
Bootje omgevaren van Stellendam naar Loosdrecht binnendoor want had toch maar besloten dat een boot moet varen en niet op een trailer staan. (En het scheelde aanzienlijk in de kosten maar dat was niet doorslaggevend natuurlijk!)
In ieder geval een koud en nat tripje maar bij “Sjors” uit Muiderzand een petroleumkacheltje aangeschaft voor 40€ een beetje sceptisch want hij straalt “made inChina” uit maar dit ding was een lifesafer!
Binnen in de kajuit was het een heerlijke 22 graden met de kajuitingang vol open en het voorluik een stukje open.
Hij deed het ook netjes 2 volle dagen op een tankje van 5 liter.
Was een leuke tocht maar was blij dat ik een goede vriend had die met me mee wilde zo konden we afwisselen met een uurtje in de natte kou en een uurtje lekker binnen in de warmte.
Ben wel blij dat de boot op haar bestemming is en we weer kunnen zeilen.
Een goed vaarseizoen toegewenst allemaal.
Clemens
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?