internetwebshop.nl

• erwinB

Beste,

aan allen hartelijk dank voor de reacties.

Ondanks mijn vele mails en poging om telefonisch in contact te geraken met dhr. Hoogkamer is zowat de enige reactie die wij tot nu toe kregen een Pro Forma rekening die we moeten betalen alvorens het paneel kan geleverd worden.

De vraag of hij zelf eens telefonisch met mij contact kon opnemen bleef eveneens onbeantwoord.

Ook de gevraagde administratieve en technische info (bedrijfsadres, merk van het paneel, type paneel, rendement, etc) bleven achterwege. Kortom … allemaal zaken die geen vertrouwen geven.

Ik heb al vaker zaken online gekocht (marktplaats, Dekker watersport, compass24, marineonlie, enz), dus schrik om te kopen via het web heb ik niet, maar de verkoper moet vertrouwen uitstralen en informatie geven over zijn producten en zijn bedrijf. En al die zaken ontbreken hier.

• ZeilDude

Erwin bedankt voor je update. Maakt de cirkel rond wat mij betreft.

Deze prikpagina is inmiddels in de “internetwebshop.nl” Google top 3 lijst terecht gekomen, dus meneer Bob zal iets aan z'n reputatie moeten doen lijkt me.

• marksvrijheid

oeps, zal meneer Bob niet blij mee zijn :)

• erwinB

bedankt … ik denk dat ik maar naar de shop achter de hoek ga … daar kost een gelijkaardig paneel (3Wp minder, gekend merk, zelfde afmetingen) 80euro duurder. Maar je krijgt er alle technische uitleg en garantie gratis bij.

• Internetwebshop

Nooit is er een probleem met een klant geweest, en hebben wij altijd de producten netjes op tijd geleverd. Je wordt gewoon aangevallen op een forum terwijl er helemaal niets is gebeurd.

Zelf zie ik het als positieve kritiek, wij passen nu de site aan en hebben nu een webshop keurmerk. De algemene voorwaarden hebben wij ook veranderd, die waren inderdaad niet erg duidelijk omschreven, ook weer een punt opgelost.

Vreemd is echter dat ErwinB genoemd Erwin Hoebus uit Brasschaat die een bedrijf heeft met een website www.echosailing.be geen adres heeft op z`n website, dat is wel erg grappig als hij er zelf over zeurt!!!!!

Ook als ik reageer op het forum met uitleg dat wij een officieel bedrijf zijn, komt daarna zeildude genoemd Paul Jongen Reigerslaan 30/A 1861 GP te Bergen en beweert dat wij een Brievenbus BV zijn!

Ook in een forum gebruik je normaal je Nicknaam meneer Paul.

Het positieve hieraan is dat wij met deze vorm van kritiek in kunnen spelen op de klanten, en met het Webshop Keurmerk meer vertrouwen te geven. In het onderzoek van Yahoo staat dat 92% van de webshops met trots een keurmerk vertonen waaronder het Thuiswinkel waarborg, ik zie dat ze maar 780 leden hebben, misschien omdat je een deel van je omzet moet afdragen? Tot nu toe hebben wij alle klanten snel geleverd en geadviseerd, behalve meneer Hoebus dan, hij is de eerste! Nog nooit heb ik zo veel mailverkeer gehad met een klant, en schrijft hij aan mij dat een vriend door een Nederlander belazerd is, terwijl hij in het forum weer zegt dat hij geen schrik heeft om te kopen. Hij vraagt zelf om een proforma rekening zonder btw en zegt dan dat dit de enige reactie van ons is. Alle mails zijn netjes door ons beantwoord en vind het onbeschoft om dan ook nog zo te reageren. U wilde ook niet met PayPal betalen, dit is toch wel de zekerste manier van betalen die er bestaat.

Zoals jullie zeggen wordt de cirkel afgerond en meneer B koopt zijn paneel op de hoek.

Wij gaan ons zeker niet druk maken over deze vooroordelen, en wij weten net zo goed als al onze klanten dat wij ons steeds inzetten voor een goede service. De goede reacties staan trouwens op onze website.

Ik wens jullie nog veel plezier met jullie zeilforum!

• Robert

Beste mensen,

Ik heb onlangs een maand terug een bestelling gedaan via internetwebshop.nl

En het bedrag is NATUURLIJK zonder problemen 2 dgn later van mijn rekening

nummer afgeschreven. 1 week later had ik nog steeds niet thuis mogen ontvangen (mijn bestelling) Dit vond ik vreemd en heb hierop naar een telefoon nummer gezocht van dit bedrijf maar helaas zonder resultaat. Zij zijn telefonisch niet te bereiken. Hierop heb ik gemailt en 2 dgn later 's avond kreeg ik antwoord met als mededeling dat het wel zou aankomen. Ze hadden het toegestuurd. Dat was voor mij op dat moment een bevredigend antwoord. Maar hierop 1 week later had ik nog steeds niets ontvangen. Hierop heb ik weer een mail gestuurd. Een dag later kreeg ik weer artwoord met als mededeling: dat ik niet de enige was die iets besteld had en vandaar dat het niet direct thuis zou kunnen aankomen. Zij hadden het ook niet in de hand.. ???!!!! (NEE MAAR HET ZOU TOCH OOK GEEN 2 WEKEN MOETEN DUREN DACHT IK BIJ MIJN ZELF) hierop heb ik aangegeven dat ik het product heel snel wou ontvangen anders had ik er geen interesse meer in.

Hierop heb ik het telefoon nummer proberen te achterhalen van dit bedrijf maar helaas werd dit mij onmogelijk gemaakt. Tot mijn verbazing kwam ik dit bedrijf ook tegen op marktplaats.nl hier stond een gsm nummer bij. Deze heb ik direct gebeld en je raad het nooit.. Ik kreeg de voicemail en ik kon GEEN bericht inspreken..

Om een lang verhaal kort te maken heb ik er ongeveer 4 weken op gewacht. Dus ik raad mensen STERK af om hier iets te bestellen tenzij ze tijd genoeg hebben om er op te wachten. Slechte service, antwoord via mail zeer kort af en geen duidelijke antwooden op mijn vragen. Tijdsduur ontvangen product: 4 weken !!! en totaal niet te bereiken via telefoon. Tevens ook totaal geen info over het adres van het bedrijf. Nogmaals denk 2 x na voordat je hier ook maar iets beslteld. Mensen die vragen hebben kunnen mijn gerust mailen over dit onderwerp alhoewel ik alles hier heb verteld. Mijn mail adres: robert_overijssel@hotmail.com

mvg Robert

• Robert

Beste mensen,

Ik heb onlangs een maand terug een bestelling gedaan via internetwebshop.nl

En het bedrag is NATUURLIJK zonder problemen 2 dgn later van mijn rekening

nummer afgeschreven. 1 week later had ik nog steeds niet thuis mogen ontvangen (mijn bestelling) Dit vond ik vreemd en heb hierop naar een telefoon nummer gezocht van dit bedrijf maar helaas zonder resultaat. Zij zijn telefonisch niet te bereiken. Hierop heb ik gemailt en 2 dgn later 's avond kreeg ik antwoord met als mededeling dat het wel zou aankomen. Ze hadden het toegestuurd. Dat was voor mij op dat moment een bevredigend antwoord. Maar hierop 1 week later had ik nog steeds niets ontvangen. Hierop heb ik weer een mail gestuurd. Een dag later kreeg ik weer artwoord met als mededeling: dat ik niet de enige was die iets besteld had en vandaar dat het niet direct thuis zou kunnen aankomen. Zij hadden het ook niet in de hand.. ???!!!! (NEE MAAR HET ZOU TOCH OOK GEEN 2 WEKEN MOETEN DUREN DACHT IK BIJ MIJN ZELF) hierop heb ik aangegeven dat ik het product heel snel wou ontvangen anders had ik er geen interesse meer in.

Hierop heb ik het telefoon nummer proberen te achterhalen van dit bedrijf maar helaas werd dit mij onmogelijk gemaakt. Tot mijn verbazing kwam ik dit bedrijf ook tegen op marktplaats.nl hier stond een gsm nummer bij. Deze heb ik direct gebeld en je raad het nooit.. Ik kreeg de voicemail en ik kon GEEN bericht inspreken..

Om een lang verhaal kort te maken heb ik er ongeveer 4 weken op gewacht. Dus ik raad mensen STERK af om hier iets te bestellen tenzij ze tijd genoeg hebben om er op te wachten. Slechte service, antwoord via mail zeer kort af en geen duidelijke antwooden op mijn vragen. Tijdsduur ontvangen product: 4 weken !!! en totaal niet te bereiken via telefoon. Tevens ook totaal geen info over het adres van het bedrijf. Nogmaals denk 2 x na voordat je hier ook maar iets beslteld. Mensen die vragen hebben kunnen mijn gerust mailen over dit onderwerp alhoewel ik alles hier heb verteld. Mijn mail adres: robert_overijssel@hotmail.com

mvg Robert

• Internetwebshop International

Robert,

Wij begrijpen niet waarom u ons op een forum zwart probeert te maken, wat u schrijft is volledig uit uw duim gezogen. Wij hebben onderstaand het bewijs van GLS dat uw bestelling na ingang van betaling direct naar u is verstuurd en u deze op 30/10 heeft ontvangen. Van 17/10 naar 30/10 is naar mijn berekening geen 4 weken…!! De betaalmogelijkheid waar u voor heeft gekozen neemt 6-10 dagen in beslag voordat de betaling bij ons binnen is en de bestelling wordt verstuurd. Als u met iDeal of overschrijving had betaald, had u binnen 3 werkdagen uw bestelling in huis gehad.

Op uw emails aan ons hebben wij dezelfde dagen geantwoord, hier heeft geen dag tussen gezeten. Natuurlijk hebben wij hier bewijs van. Een van de redenen dat wij de mails spoedig beantwoorden, is omdat wij alle contacten via email behandelen.

Wanneer u ons adres niet kunt vinden op onze website, raden wij u aan wat verder te zoeken. Het staat er wel degelijk op vermeld.

Onderstaand kan iedereen zien wanneer uw bestelling is verstuurd en is ontvangen, dit is het bewijs dat uw bestelling slechts enkele dagen onderweg is geweest.

http://www.gls-germany.com/de/home/index.html

Track&Trace code: 45412045509 (invullen, toevoegen, status navragen)

• robert

Mensen wees verstandig NIET doen. Deze man reageert bijna tot helemaal niet op mailtjes. Wees gewoon verstandig koop elders.

Hij komt zijn afsp. niet na door de bestelling veel later te leveren en geeft totaal geen info van zichzelf. Geen telefoon nummer niets. Er staat op marktplaats wel een telefoon nummer maar dat toestel staat ALTIJD uit. Dus daar kun je niet op terug vallen. GEWOON NIET DOEN !!!

• Internetwebshop International

Ja hoor meneer de concurrent, wij noemen geen namen maar dit is niet de goede manier. Om half 4 een reactie afgeven terwijl u ons niet durft te mailen, het klopt niet wat u schrijft, belachelijk zeg.