Nooit is er een probleem met een klant geweest, en hebben wij altijd de producten netjes op tijd geleverd. Je wordt gewoon aangevallen op een forum terwijl er helemaal niets is gebeurd.
Zelf zie ik het als positieve kritiek, wij passen nu de site aan en hebben nu een webshop keurmerk. De algemene voorwaarden hebben wij ook veranderd, die waren inderdaad niet erg duidelijk omschreven, ook weer een punt opgelost.
Vreemd is echter dat ErwinB genoemd Erwin Hoebus uit Brasschaat die een bedrijf heeft met een website www.echosailing.be geen adres heeft op z`n website, dat is wel erg grappig als hij er zelf over zeurt!!!!!
Ook als ik reageer op het forum met uitleg dat wij een officieel bedrijf zijn, komt daarna zeildude genoemd Paul Jongen Reigerslaan 30/A 1861 GP te Bergen en beweert dat wij een Brievenbus BV zijn!
Ook in een forum gebruik je normaal je Nicknaam meneer Paul.
Het positieve hieraan is dat wij met deze vorm van kritiek in kunnen spelen op de klanten, en met het Webshop Keurmerk meer vertrouwen te geven. In het onderzoek van Yahoo staat dat 92% van de webshops met trots een keurmerk vertonen waaronder het Thuiswinkel waarborg, ik zie dat ze maar 780 leden hebben, misschien omdat je een deel van je omzet moet afdragen? Tot nu toe hebben wij alle klanten snel geleverd en geadviseerd, behalve meneer Hoebus dan, hij is de eerste! Nog nooit heb ik zo veel mailverkeer gehad met een klant, en schrijft hij aan mij dat een vriend door een Nederlander belazerd is, terwijl hij in het forum weer zegt dat hij geen schrik heeft om te kopen. Hij vraagt zelf om een proforma rekening zonder btw en zegt dan dat dit de enige reactie van ons is. Alle mails zijn netjes door ons beantwoord en vind het onbeschoft om dan ook nog zo te reageren. U wilde ook niet met PayPal betalen, dit is toch wel de zekerste manier van betalen die er bestaat.
Zoals jullie zeggen wordt de cirkel afgerond en meneer B koopt zijn paneel op de hoek.
Wij gaan ons zeker niet druk maken over deze vooroordelen, en wij weten net zo goed als al onze klanten dat wij ons steeds inzetten voor een goede service. De goede reacties staan trouwens op onze website.
Ik wens jullie nog veel plezier met jullie zeilforum!