internetwebshop.nl

• erwinB

Ben van plan om via internetshop.nl een 90Wp zonnepaneel te kopen.

Iemand goed / slechte ervaringen met deze online - shop ?

• BJ

Geen ervaring maar zonnepanelen verkopen ze niet meer zo te zien. Of ze hebben ze heel erg goed verstopt… ;)

• ZeilDude

Ze zijn aangelsoten bij “Thuiswinkel Waarborg” dus dan zit je redelijk safe.

http://www.thuiswinkel.org/consumenten/thuiswinkel_waarborg.html

Zelf geen ervaring met ze.

• Bob

Ja, waar zitten die zonnepanelen dan? ;)

• erwinB

gewoon op internetwebshop.nl

onder de rubriek zonne-energie.

• richard

Hoe zit het me garantie en service? Waar zit het bedrijf, ergens in Zweden?

Ze zijn niet scheutig met informatie over adressen, telefoonnummers en inschijfnummer bij de KvK. Ik zou oppassen, bij zonnepanelen gaat het meestal niet om een paar euro.

• BJ

Of we zitten op verschillende sites te kijken of ik ben echt dom/blind maar ik kan ze met geen mogelijkheid vinden. Ook de ingebouwde zoekfunctie op de site vindt dat ze niet bestaan… :-S

• erwinB

BJ : het gaat over internet “web” shop.nl

In mijn eerste bericht had ik verkeerdelijk internetshop.nl vermeld.

Het is inderdaad een zweeds “bedrijf” en ik krijg inderdaad moeilijk info over het paneel : ik heb al een paar mails gedaan om te het merk en het rendement van het paneel te weten te komen, maar op die vraag krijg ik nooit een antwoord.

Een technische fiche met die essentiele info hoort toch bij elk product, lijkt me.

Een rekening nummer heb ik al wel doorgekregen. Misschien kan ik dat eens laten nakijken.

Anderzijds … de producten die te koop worden aangeboden zijn nu niet direct de meest courante. Ik kan me voorstellen dat er bij online verkopers van gsm's, pda's, tom tom's en dergelijke wel eens spookbedrijfjes zitten : even een week online met spotprijzen, snel veel geld op de rekening en vervolgens verdwijnen.

Maar met waterpompen, compressoren, omvormers en windmolentjes ga je volgens mij niet snel snel een massa bestellingen binnenhalen. Het zijn toch zeer specifieke producten (dus geen consumptiegoederen) voor een specifieke doelgroep (dus voor een beperkt aantal mensen).

Ze zijn gevestigd op volgend adres : Adrianus van Vugtstraat 3 3292 AA STRIJENSAS, onder Rotterdam (??). Misschien kan iemand uit de buurt eens poolhoogte nemen.

• ZeilDude

Wat info over registratie van het domein:

http://www.who.is/whois-nl/ip-address/internetwebshop.nl/

• Internetwebshop

Beste Klanten,

De Internetwebshop verkoopt sinds 2005 stroomverzorgingsproducten in Nederland.

Omdat wij uitbreiden naar andere landen zoals Scandinavië zit het bestuur nu in Zweden.

Bij de bedrijfsgegevens op de website staat het Zweedse BTW nummer (Btw nummer: SE650225867301) vermeld, waaruit blijkt dat wij een geregistreerd bedrijf in Zweden zijn. Aan de reacties van de klanten onder recenties en het dealernetwerk wat er opgebouwd is in Nederland kan er toch wel wat meer vertrouwen in ons worden gesteld. Het handelt zich hier om een nieuw merk zonnepaneel waarvan de informatie nog schaars is. Zodra deze niet meer in de aanbieding is, zal het merk en de ontbrekende gegevens er bij worden vermeld. Het is een Duits merk paneel.

Inderdaad zijn de producten van de Internetwebshop specifiek, en leveren wij snel en probleemloos naar onze klanten. Test ons!

Zoals u kunt lezen in de recenties over de service, zijn wij een voorbeeld voor andere webshop's, wij werken samen met onze leveranciers en deales, en zorgen voor een passende oplossing als er problemen zouden zijn.

Wij nemen het in overweging om ook lid te worden van Thuiswinkelwaarborg, om dit soort wantrouwen te voorkomen.

Met vriendelijke groet, Bob, Internetwebshop Team.