Nieuwe buiskap

  • Take

    Wij willen op onze Gib'Sea 116 een nieuwe sprayhood incl. RVS frame laten plaatsen en zijn op zoek naar zeilmakers die dat op locatie doen. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen? Wie kunnen jullie aanraden? En welk materiaal?De boot ligt in de buurt van IJmuiden en we zijn niet zozeer op zoek naar de goedkoopste, alhoewel de duurste niet de beste hoeft te zijn.

  • erik

    Volgens mij kan elke zeilmaker een mooie en goede buiskap voor je maken. Ze komen ook allemaal naar je boot toe voor het opmeten. Kwestie van offertes opvragen en je verdiepen in de materialen.

  • Philip

    Hoewel niet direct om de hoek kan ik de jong sails in wolphaartsdijk aanraden. Ik heb er goede ervaringen mee voor een alleszins billeke prijs. Ik heb geen aandelen noch enig belang er verderbij, meld ik maar even voor de volledigheid, ondanks dat ik nu wel in Zeeland woon.

  • Cor

    De VriesSails Lelystad heeft voor ons naar volle tevredenheid nog geen twee jaar geleden op locatie in Giesbeek een nieuwe sprayhood en achtertent geplaatst. Een uurtje gemeten en twee dagen later binnen een uur geplaatst. Hoefde er zelf niet bij te zijn. Hij was de enige die op deze locatie wilde werken en slechts 200 euro duurder dan de goedkoopste waarvoor we een weekend heen en een weekend terug zouden varen. Alleen aan extra reiskosten waren we dit bedrag al bijna kwijt geweest.

    Denk aan de winterkorting we hebben in januari besteld en de sprayhood is in overleg later geleverd.

    Cor

  • Paulus

    Idem goede ervaringen met De Vries Lelystad. Ook levensduur en meedenken prima.

  • Kaptein iglo

    Hoewel je echt goede afspraken m.b.t. levertijd met ze moet maken, maakt v/d Werf uit Made heel mooi spul voor prima prijzen. Groet. K.I.

  • Nick

    devriessails enkhuizen heeft strakke kap van mooi materiaal geleverd tegen billijke prijs met korte levertijd op locatie aangemeten

  • Sindbad

    Ik heb er een laten maken bij de Vries Makkum. Buiskap en tent zo strak als het cellofaantje om een komkommer; spatzeilen was minder vreemd genoeg. Maar ze gaan door tot 't goed is; en meten op lokatie.

  • frank

    eentje in de buurt dan: dekker zaandam

    mooie kappen van gezien

  • lucien

    probeer het eens bij ons in amsterdam wij zijn een jong zeilmakers team die nog voor leuke prijzen willen werken dezeilmaker.com gr lucienNick schreef:

    >

    > devriessails enkhuizen heeft strakke kap van mooi materiaal

    > geleverd tegen billijke prijs met korte levertijd op locatie

    > aangemeten