goodbye umbrella

  • Sven Heesterman

    Jongelui, ik ga ervandoor.

    Groener gras gloort aan de andere kant van de digitale heg. Waarschijnlijk een fata morgana in een dorre woestenij maar toch. Of is het groener wier aan de andere kant van de dijk? Hoe dan ook, ik heb het hier niet meer naar mijn zin.

    Waar in mijn herinnering altijd vriendelijk en gemeenschappelijk naar leuke ideeen en oplossingen werd gezocht lijkt nu naar hartelust betweterigheid de boventoon te voeren, waar ik me met even veel hartelust door laat meeslepen. Dat bevalt me niet meer. Mmm, dan zal er waarschijnlijk juist geen hartelust in het spel zijn.

    Te vaak merk ik dat ik routinematig en zonder smeuigheid mijn berichtjes typ. Als er dan wat stevig te schrijven valt dan mag dat weer niet van de juf. Anderen storen zich er aan. Hebben ze nog gelijk in ook. Dus ga ik het smeuig schrijven ergens anders doen. Op mijn weblogje op shorthandedsailing.com en binnenkort ook op puresven.com Lekker megalomaan mijn eigen wereldje bouwen. Maak maar vast een bookmark en Oooooh kommer nog eens kijken!

    Misschien zien we elkaar nog eens, aan die andere kant van de dijk, als we vast zitten in dat oh zo groene wier.

    Ajuplu!

    Sven

  • marksvrijheid

    het ga je goed Sven! succes aan de andere kant :)

  • Sindbad

    Neh Sven; niet doen hoor. Ga eerst maar es een poosje op vakantie, en kom dan gerust weer es loeren hier. 't Zal een winterdipje zijn denk ik.

    Groet en oan 't sjen.

    Pieter

  • Cor

    Sven,

    Had liever een tijdje rust had genomen. Want ik zie de betweterigheid niet zo. We zullen niet je oververhitte reacties van de laatste tijd missen, maar wel je positieve en leuke bijdragen. Ik hoop dat je je bedenkt en over een tijdje terug komt.

    Wat de adviezen in de watersport betreft, daarvan 80% waar, 10% is een eigen interpretatie en 10% is naast de waarheid. Een advies kan goed, beter of het beste zijn. Leer hiervan en laat iedereen in zijn waarde van zeilklomp tot tigvoeter.

    Cor

  • Joop

    Kom op Sven ,

    Je roer , heeft toch niet de geest gegeven ? Of ga je hier meer energie in steken ?

    Maar goed , het is jouw keus, ik zal je positieve reacties gaan missen .

    grt, Joop

  • Hielke

    Dipje Sven? Kom-op, bijna weer bootjes-zeil-tijd!!!

    Zo'n ‘lightly moderated’ forum heeft toch ook z'n voordelen en azijnpissers & ‘eravringsdeskundigen’ heb je overal (on the internet nobody knows that you're a dog)

    Blijf nog maar even :-) Groeten,

    Hielke www.oostrum.com

  • Kaptein iglo

    Buitengemeen jammer Sven ! Vond het hier altijd wel leuk en we lagen redelijk op een lijn (koers). Maar ik respecteer het en het ga je goed. Groet. K.I.

  • raptor

    op mijn reizen gemerkt dat overal huizen staan en overal mensen zijn. Uiteindelijk vond ik het voordeel van NL dat je wat minder snel belazerd wordt door uniformpjes en er minder vaak op je wordt geschoten. Dat laatste mn vindt ik in de praktijk erg prettig en laat je een hoop op de koop toe nemen.

    Pieter