Jongelui, ik ga ervandoor.
Groener gras gloort aan de andere kant van de digitale heg. Waarschijnlijk een fata morgana in een dorre woestenij maar toch. Of is het groener wier aan de andere kant van de dijk? Hoe dan ook, ik heb het hier niet meer naar mijn zin.
Waar in mijn herinnering altijd vriendelijk en gemeenschappelijk naar leuke ideeen en oplossingen werd gezocht lijkt nu naar hartelust betweterigheid de boventoon te voeren, waar ik me met even veel hartelust door laat meeslepen. Dat bevalt me niet meer. Mmm, dan zal er waarschijnlijk juist geen hartelust in het spel zijn.
Te vaak merk ik dat ik routinematig en zonder smeuigheid mijn berichtjes typ. Als er dan wat stevig te schrijven valt dan mag dat weer niet van de juf. Anderen storen zich er aan. Hebben ze nog gelijk in ook. Dus ga ik het smeuig schrijven ergens anders doen. Op mijn weblogje op shorthandedsailing.com en binnenkort ook op puresven.com Lekker megalomaan mijn eigen wereldje bouwen. Maak maar vast een bookmark en Oooooh kommer nog eens kijken!
Misschien zien we elkaar nog eens, aan die andere kant van de dijk, als we vast zitten in dat oh zo groene wier.
Ajuplu!
Sven