raar mailtje ontvangen

  • Swil

    Geachte zeilers en zeilsters,

    Een goed kennis van me heeft zojuist onderstaand mailtje ontvangen. Hebben jullie ook zoiets ontvangen?

    Ik heb net “Dead Calm” gezien en het lijkt me een leuk tripje….gnagnagna.

    Wie is dit??

    Hieronder de mail:

    Wij kennen elkaar niet, maar ik (Ronald) heb gehoord dat U/ jij een zeiler bent.Nou heb ik een jacht in Brest (Fr) liggen dat ik naar Faro(Portugal) wil zeilen.En het toeval wil dat ik op zoek ben naar en goede bemanning,een andere toevalligheid is dat ik in A.dam een paar mensen heb ontmoet (nou kan ik even niet op hun namen komen, maar wie weet kom ik er later nog op) die mij Uw/jou adres hebben gegeven. Zou U/jij misschien zin een leuk reisje hebben? Het scheepje is 16m Loa, is een tweemaster die klassiek getuigd is, (voormalig trainee ship) en is bovenal een prettige zeiler ook met veel wind. Mocht je interesse hebben mail dan even terug, heb je dat niet dan vernietig ik je adres (e.mail adres dan wel verstaan) en val ik je niet meer lastig met dit soort vreemde voorstellen.

    Hartelijke groeten ; Ronald Vaartjes.

    ________________________________________

  • Sven Heesterman

    Vaaaaaag!

  • Evert Jan

    Ik ken wel een Ronald Vaartjes. Is geen onaardige kerel en was eigenaar van het charterschip antje adelheid. Misschien dezelfde persoon, maar wel een heel vaag mailtje inderdaad.

    Evert Jan

  • C. Beernink

    Naar aanleiding van uw bericht zou ik graag contact met u willen hebben. Zou u contact met mij willen opnemen via mijn emailadres?

    Groeten C. Beernink