bpt elbers

• Piet

Wie is bpt elbers uit Deil? Deze man/vrouw biedt van alles op de marktplaats aan op het terrein van watersport. ZOnder betrokkene in diskrediet te willen brengen, ben ik wel benieuwd naar ervaringen van medewatersporters met deze leverancier.

Graag jullie reacties………………….

• eldersvilozoov

Waarom bel je of mail je hem niet gewoon (het is een hij , Benno heet ie)

Ik heb ooit een fok van hem gekocht.

De beschrijving klopte en de prijs ook.

• pvandijk

Vorig jaar een slurf voor een spinaker bij hem gekocht. Keurig geholpen, alles ging volgens afspraak. In mijn ervaring was het een zeer betrouwbaar iemand.

• bart

Niet iedereen heet Joran van der S.

eldersvilozoov schreef:

>

> Waarom bel je of mail je hem niet gewoon (het is een hij ,

> Benno heet ie)

> Ik heb ooit een fok van hem gekocht.

> De beschrijving klopte en de prijs ook.

• Ronald

Ik heb een genua bij hem gekocht. Beschrijving klopte en vond dat ik een goede deal had.

Reageert niet op biedingen, vraagprijs is de prijs

• ESZeeschouw

Ik heb vorig jaar mei een kluiver bij hem gekocht, prima zeil beter dan in de beschrijving. Wel stevige prijs maar altijd goedkoper dan een nieuw zeil aanschaffen. Een mailtje en je hebt snel een reactie (tenzij die op de boot zit :))

ESZeeschouw

• BJ

Wat..? Iemand die nog geen internet op de boot heeft.. en dat in de 21e eeuw…. :D

Maar om even terug ontopic te komen: de aanbiedingen zien er idd altijd wel mooi uit en de postieve reacties hier maken het al weer aantrekkelijker om er eens verder in te duiken. Ben nog op zoek naar een ATS.. ;)