Nieuw watersportprogramma

  • ZeilDude

    Vanaf komende zondag (13 januari) zendt SBS6 het programma ‘Lekker weg op het water’ uit. Presentator Geert Hoes lift mee van boot tot boot en ontdekt de meest bijzondere plekjes langs het water in Friesland.

    Bron: http://www.zeilen.nl/actueel/nieuws/nieuw-watersportprogramma/11088

  • Martien

    Hopelijk gebruiken ze de woorden “dek” en “hut” in plaats van vloer en slaapkamer zoals in dat andere programma.

  • Philip

    je bedoelt yauuuuuuuuuuuuuuuuught vision

    Martien schreef:

    >

    > Hopelijk gebruiken ze de woorden “dek” en “hut” in plaats van

    > vloer en slaapkamer zoals in dat andere programma.

  • Martien

    uh, ja.

    vanavond weer gezien, waarom hebben Rijkman Groeninghgk en Peter Bakker en consorten een bootjesprogramma en wij niet?

    Nu dan mischien!

  • R vd Velden

    yauuuuuuuuuuuught vision ????

    Je bedoelt “sloep vision” dunkt mij………..

  • KptnPlp

    Niet zo flauw doen. Je spreekt het uit als “jot fisjun”. Ik vermoedt dat het Goois is (Een Engelsman spreekt het heel anders uit). En het gaat helemaal niet over sloepen. Sloepen kosten geen 60.000 euri, zelfs hele luxe niet. Of, zoals een kennis van me het me vertelde; “Ik zou wel gek zijn minder te vragen als er weer zo'n gek voor de deur staat die zo nodig van 60.000 euro af geholpen wil worden”.

    Onder de diverse RTL advertorials is jot fisjun nog een van de beter te pruimen programma's. Liever dat dan ‘Jasmijn met haar grote t**ten’ of het zoveelste loterij^h^h^h^h^h^h^h behendigheidsspelletje.

  • Martien

    PLOP IS TRUG!!!!!

  • Kaptein iglo

    HE Plop waar zat je nou ? Wij hoorden geruchten dat je met K3 op tournee was? Welkom terug. Groet K.I.

  • waterzbordvilozoov

    Die uitzending verdient het woord programma niet.

  • Kapitein Plop

    Ik heb lekker in een korte broek en T-shirt een clubwedstrijdje gevaren op Lake Eustis en ook nog wat ge-avontuurd in een open bootje op de ICW. Kortom ik heb een perfecte kerst en nieuwjaar gehad, een beetje zomer in de winter.