windpilot pacific plus......prijs?

• Sven Heesterman

Voor een 34 voeter is de plus zwaar overdreven. Let hierbij op het woord zwaar… Voor 2500 heb je een nieuwe gewone. Of heb je een stuurwiel? Dan is een plus wel wat makkelijker maar nog steeds te zwaar.

Sven

• BJ

Hmm… je hebt gelijk… ik had de prijs van de brackets over het hoofd gezien. Maar goed, ik zei ook ‘iets van 3500’…. :D

Overigens is een Pacific Plus wel wat aan de zware kant voor een VDS 34. JE kan dan beter een nieuwe WP Pacific aanschaffen, weegt de helft en kost .. eehh.. ook ‘iets van 3500’ ;)

• Paul

Hallo Erik en Ella,

Mochten jullie afzien van een pacific plus (te zwaar of te duur), zou je mij dan in contact willen brengen met de aanbieder van dit systeem? Ik zoek er namelijk nog een.

Alvast hartelijk bedankt.

PaulErik en Ella schreef:

>

> Hoi,

> Ik kan een windpilot pacific plus kopen voor € 3500,=. Hij is

> in een goede staat en 4 jaar gebruikt………………Wat

> vinden jullie van de prijs?

• Erik

Na vele reacties wordt het geen Plus :-( en gaan we verder op zoek naar een andere goede windvaanstuurinrichting. Dus aanbiedingen welkom ;-)

Voor Paul…….. Geef ons je emailadres maar, dan geef ik je het adres voor de Plus.

• Paul

Hallo Erik,

Mijn adres is aditi, onze boot dan de apest. en zeepost.nl

Ik weet niet of deze dienst het doorgeven van adressen toelaat vandaar de omschrijving hierboven.

Paul

• Rosa

Hello!

I dont understand your language, but as we are searching URGENT for a Windpilot Pacific Plus, we kindly want to ask you if anyone of you is selling one.

We are from Austria and we can pick it up anywhere in europe. Paying a good price!

our mail: rogers@gmx.at

Thank you!

Rosa

• Erik en Ella

Rosa,

We opened this topic and we have a steel v/d stadt 34. We could buy a pacific plus from somebody. In this topic we understand that the plus is too heavy for our boot. That's why we have decided to search for another type. You can contact with Paul here, because he is searching also for a pacific plus and we gived him the adres of the adres of the owner from the pacific plus.

Good luck with searching.

Ella & Erik

• Erik

We hebben een Windpilot Pacific gevonden en gekocht;-)) Thnx Joost.

• ilona

Hoi,

wij zijn ook op zoek naar een windpilot pacific plus

iemand een idee waar ik moet zoeken??

groetjes Ilona

• Ella en Erik

De windpilot plus waar wij het over hebben staat nog steeds te koop aangeboden. Nu in het blad Zeilen voor € 3100,=

Doe er je voordeel mee :-)