windpilot pacific plus......prijs?

• Erik en Ella

Hoi,

Ik kan een windpilot pacific plus kopen voor € 3500,=. Hij is in een goede staat en 4 jaar gebruikt………………Wat vinden jullie van de prijs?

• Gijs

hoe graag wil je 'm hebben……..?, niet lullig bedoeld maar in het antwoord op mijn vraag schuilt het antwoord op jou vraag.

• Erik en Ella

Tja Gijs………… graag zelfs. We weten wat hij nieuw kost, maar het blijft een flinke uitgave. We weten eerlijk gezegd niet of dit een redelijke prijs is voor een tweedehandse.

• Gijs

als ik een mooie windpilot zou willen verkopen dan zou ik er in eerste instantie

veel geld voor vragen……….verkopen doe je hem altijd.

• Zeiler

Er is een windvaan forum, waarop je je vraag kunt stellen. Ook worden systemen aangeboden of gevraagd.

Zie www.cruisenews.net/forum

Zeiler.

• BJ

Ik vind het persoonlijk aan de hoge kant. Een nieuwe Hydrovane bijvoorbeeld kost ook iets van 3500 euro dus dan zou mijn voorkeur daar naar uitgaan. Op wat voor boot wil je de windvaan plaatsen?

• Sven Heesterman

Lijkt mij een prima prijs. Ze komen 2e hands nauwelijks voor en al helemaal niet zo jong.

Sven

• Erik en Ella

Op een stalen van de Stadt 34. Volgens ons kost een Hydrovane toch meer dan jij beweert………….. Toch nog zo'n € 4000,=.

• Zeiler

Waarom een Windpilot Pacific Plus ? Voor de scheepsgrootte past een Windpilot Pacific of de Aries of de Bouvaan ook.

Zeiler.

• Erik en Ella

Lees onze vraagstelling maar eens…………. ;-)