Waar is Plop ???

  • Kaptein iglo

    Ik maak mijn een beetje zorgen over Plop. Sinds 12 december j.l. na het “nut van elektronica” niets meer van hem gehoord. Onze Plop, wat is er toch gebeurd jongen? Ben je met K3 op tournee? Zit je met je klapmust vast in een printplaat? Misschien wel van je eigen computer? Ben je met je pilotenpas bij de Bommelerwaard in een Apache aan het stunten geweest? Of wilde je een keertje winterzeilen en zit je nu nog steeds vast in het ijs? Eigenlijk hoop ik dat Plop dadelijk in een keer terug is met het mooiste sterke verhaal van de hele winter, dan kan Fred zijn wonden likken. Vrienden helpt zoeken. Groet K.I.

  • marksvrijheid

    misschien kun je hem lokken met een paar zelfgebreide geitenwollensokken? ik mis hem ook hoor :)

  • willem

    De knrm een paar zoekslagen op zee laten maken ??

  • Sindbad

    Misschien weet Paulus waar zijn vriendje zit? Of Tante Eucalypta?

  • martien

    Eucalypta zat bij Paulus op de zaling, hij wilde haar eraf halen en Plop ging helpen, nu zitten ze er alle drie, als iemand weet waar de boot van Paulus licht kunnen we ze mischien redden.

    Martien

  • Sven Heesterman

    Toen ik na mijn tochtje op 24 december in de haven mijn pendulumroer uit het water haalde zat er een mastje van een modelzeilbootje in verstrikt.

    Ik denk dat ik 'm overvaren heb en dat ie nu vastgeklampt aan een drijfhoutje op het IJsselmeer dobbert.

  • marksvrijheid

    toch maar aan de neven vn willem vragen :)

  • raptor

    er dreef een 2 puntig rood mutsje op het Markermeer vlak voor kerst. Kan ook een boei zijn geweest met deuk maar door onderkoeling ben ik niet gaan kijken en ik dacht er ook niet bij aan Plop.

    Pieter

  • Peter

    Het is toch algemeen bekend dat veel kaboutersoorten hiberneren? (Bron: het grote kabouterboek van Rien Poortvliet). Sommige soorten schijnen daarbij zelf hun hol met een eekhoorn of muis te delen. Ik vermoed dat Plop hiberneerd in een egelhol.

  • marksvrijheid

    vandaag extra rondje over de Kaag gevaren… geen puntmutsje gezien…. was wel wat koud maar mooi!!