wereldkaart/route

  • Erik en Ella

    Hoi Zuildude,

    Dat is precies wat we bedoelen. Nu komen we niet bij een 2e kaart uit, maar trekt de lijn dwars door de kaart van begin- naar eindpunt van deze kaart. Ook op Ggogle Earth pakt ie dat niet.

    Hopelijk heeft iemand een beter idee of kent een programma hiervoor.

    Gr. Ella en Erik

  • Erik en Ella

    maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&ie=UTF8&msa=0&msid=115947320787655802026.00044 2899d79a359f1787&ll=-21.289374,-178.945312&spn=152.280968,360&z=2&om=1

    Als het goed is moet deze lukken.

  • marksvrijheid

    werk je met xp?

  • Marc

    Tja, als je wilt dat mensen moeite doen voor je door een berichtje te schrijven, is het wel zo aardig als ook iets vertelt over je plannen. Op m'n vraag daarover heb ik geen antwoord.

    Maar die info is ook belangrijk voor: wat voor advies je geholpen zou zijn.

    Enfin, ik kan je aanraden Seaclear te downloaden Een gratis programma van professionele kwaliteit. Op internet kan je ook een digitale wereldatlas vinden ( niet voor navigatie) die prima is om een route uit te zetten.

    Maar voor een beperkt gebied, wanneer te zeker op reis gaat, kan je beter direct de nav. software kopen die je straks onderweg toch gaat gebruiken. Maar ja, daar weten we niks van dus missschien zit ik toch maar overbodige adviezen te pennen.

    MoR

  • Sindbad

    marksvrijheid schreef:

    >

    > werk je met xp?

    Ja.

  • Erik en Ella

    Sorry, dat we niet eerder reageerden. Wat wij gaan doen is een reis om de wereld maken en willen de reis visueel maken. Ook willen we een programma waarmee we reis iets kunnen wijzigen. We wilden dit doen op google earth, maar blijkbaar houden ze daar geen rekening mee dat de aarde rond is ;-)

    Gr. Ella en Erik