zeilmaatje gezocht

  • Jan van Hoek

    Hallo,

    Enkele jaren geleden heb ik mijn CWO I en II (Valk) gehaald. Ik heb een maatje gehad waarmee ik regelmatig ben wezen zeilen op de Loosdrechtse Plassen, het Gooimeer, en Pikmeer in Friesland. Heerlijk om te doen, maar mijn maatje is vorig jaar afgehaakt en ik mis het zeilen enorm.

    In mijn omgeving zijn er weinig mensen die mijn passie delen en ik wil niet in mijn eentje gaan zeilen. Ben daar ook niet bekwaam voor.

    Kortom, ik ben een man van 49 jaar, woon in Den Bosch en zoek iemand (of meer) die op mijn (zeil)nivo zit om samen meer ervaring op te doen, zeilmogelijkheden te ontdekken en eventueel aanvullende cursussen (CWO III of kajuitboot) te doen.

    Als dit je aanspreekt mail me jvh39@planet.nl

    Jan van Hoek.

  • harryhottentot@gmail.com

    er zijn meer van die geljjikende vragen geweest, maar of die wat opgelevert hebben………

  • jan van hoek

    harryhottentot@gmail.com Schreef:

    ——————————————————-

    > er zijn meer van die geljjikende vragen geweest,

    > maar of die wat opgelevert hebben………

    Heb je mischien tips voor me ?

  • harryhottentot@gmail.com

    helaas, zit zelf aan het ijselmeer met een motorbootje

    maar had dit jaar een etap gratis kunnen krijgen, moet wel opknappen, en dan zelf uitzoeken hoe het werkt, met zeilen

    heb wel iemand die mee gaat om me te onderwijzen, maar vaak zal het niet zijn

    dus bb aan boord en het waterop, zeilen hijsen en we zien wel

    gr. en suc6

  • harryhottentot@gmail.com

    je zal je boot toch wel op een jachthaven hebben liggen, plaats eens een advert. …….of bij AH

  • Sindbad

    Ha! Mooie discussie. De een heeft een halve boot, kan nog niet zeilen en ziet wel wat er komt; de ander wil juist zeilen en zoekt een boot.

    Mooi man! Komt wel goed zou ik denken. Beetje geduld nog Jan. Flink doorwerken Harry! Of als Jan Harry nou wat kan helpen?

  • marksvrijheid

    mooi positief denken dokter! dat wordt een mooie win-win voor 2012!

  • Sindbad

    Dacht et ook. Die vinden we terug bij de 24-uurs in augustus.

  • Hilda

    advertentie is wel lang geleden, maar…………………niet geprobeerd is altijd mis.

    Ik woon in de buurt van Den Bosch. Vrolijke vrouw. Veel zeilervaring, maar een man die niet van zeilen houdt, dus geen boot. Ga graag een keer zeilen. Tijd aan mezelf. Wie met boot kan een zeilmaatje gebruiken?

    hildabouta@hetnet.nl