borenslijper bij de Lidl

  • Sindbad

    Tip: bij de Lidl is een electrische borenslijper te koop - tot 10 mm - in koffertje, met 2 extra slijpstenen, en als toegift ook nog eens een fikse set HSS boren erin. Geen geld, voor 24.95.

    http://www.koopjespakker.nl/5990543/Borenslijper.html

    Meteen uitgeprobeerd op oude boortjes, doet 't goed. Scheelt weer een hoop; een nieuw 10 mm HSS-boortje kost al gauw 10 euro…..

  • raptor

    Ik heb al jaren de Aldi uitvoering. Prima ding.

    Pieter

  • Bon

    Goeie tip Sinbad, ik heb er ook een gekocht.

  • marksvrijheid

    ah de wintertijd komt er aan! op naar de mannendingen (:P) is je stalen ros reeds het water uit dan?

  • JR

    Bedankt voor de tip. Ik heb ‘m nu ook! Werkt goed! Zaterdag lekker al m’n boortjes zitten slijpen.

  • Leo Dekens

    zoekt borenslijper

  • Erik

    Tja, we zoeken allemaal weleens wat. Je weet natuurlijk wel dat de Lidl slechts een eenmalige actie had?

  • raptor

    vergelijkbaar chinees spul ligt ook bij gamma praxis. Al of niet in de stickeractie.

    Pieter

  • pieter

    Leuk zo'n borenslijper….maar je boren slijpen vanaf 4 mm gaat ook prima op de bandschuurmachine of je werkbank slijper (gebruik de witte steen).

    Ik doe dit al jaren als bankwerker en heb bij ons in het bedrijf nog nooit een borenslijper gezien.

    Probeer het eens als je een nieuwe boor als voorbeeld aanhoud ivm met de snijhoek is het echt niet moeilijk.

    Andere tip is probeer eens een cobaltboor deze zijn 2 keer zo duur als een HSS boor maar gaan veel langer mee,mits je ze goed koelt natuurlijk maar dat geldt eigenlijk voor alle verspanende werkzaamheden.

    Pieter

  • marksvrijheid

    tja, maar deze jongens willen juist machientjes kopen :-)