antifouling

  • Cor

    Op mijn zoektocht naar een goede redelijk geprijsde antifouling kwam ik Hempel combic tegen. Via marktplaats wordt dit relatief goedkoop aangeboden door: Engelsman Drammerweg 494 in Weesp. Mijn tomtomertje en mijn zoekmachine Kunnen dit adres en bedrijf niet vinden. Kent iemand dit adres, hoe en wat?

    Cor

  • BJ

    Creatief met Telefoongids.nl levert het volgende op:

    Dammerweg 949 - AB

    1383 HV Weesp

    En dat kan je dan weer aan Google Maps voeren end anzie je… heee… da's vlak bij de doorvaart naar de Spiegelpolder…. brings back memories…

  • Cor

    Ja zover was ik ook en en verder. Ik hoef maar te bellen en ik weet exact waar hij zit. Maar het hoge nummer 949 is vreemd omdat er maar 25 adressen zijn waarvan 13 het hoogste nummer is op de Dammerweg. Voor ik hem geld over maak, het is tenslotte handel via marktplaats wil ik toch graag weten of dit een betrouwbaar adres is. Ik heb het vermoeden dat het een woonboot of i.d. is.

    Cor

  • BJ

    Nummers 943 t/m 950 zijn bestaande adressen, zie www.postcode.nl.

  • Matthijs

    Hempel Nautic is ook verkrijgbaar bij www.jachtverf.nl (zowel per post als in Delfzijl). Betrouwbaar en professioneel adres.

  • Hielke

    Mee eens, snel geleverd volgens afspraak. Goede ervaringen mee.

    Daarnaast vakkundig advies per mail/telefoon. Desgevraagd wordt MSDS per mail gestuurd enz.

    Toevallig is de -door mij- gebruikte antifouling het goedkoopst bij Dekker in Zaandam (waar ik nog wel eens langskom) anders had ik 't in Delfzijl besteld.

  • JB

    De HEMPEL COMBIC is een zeer goed werkende zelfslijpende antifouling.

    Goedkoop, koperhoudend en … legaal.(met nl. toelatingsnummer).

    5 (vijf !!) liter voor € 139,-.

    Verkrijgbaar via de BSC groep : Korendijk in Zwolle ,Kok in Rotterdam

    en Jos Boone BV in Middelburg .

  • R,M. Boshuis

    Ja, ik koop daar ook m'n antifouling.

    Adres per auto:

    Drammerweg 494, Hij woont aan de sluis naar de spiegelplas op een woonboot H12

    Vanaf de vecht:

    Is een een antfouling" bord aan z'n woonboot zichtbaar, deze rout zou ik dan wel per boot doen :-))…. dit kan nu wel per tomtom zie vaarkaart op TOMTOM

    zie : http://www.vaaratlas.nl/producten-i-130.html

    Succes!

  • jansen

    Hoi,

    Wat is het telefoonnummer?

    Ik wil niet voor niets rijden.,

  • Erik

    Nericht waar je op reageert is van 6 jaar terug.